080808

Idag har jag & Tommy följt med mamma & pappa till Ikea, alltid lika kul att vara där. Herrarna tyckte väl inte riktigt detsamma men när dom kom till Alco så var dom nöjda hehe. Shoppade en hel del på Ikea, nytt överkast, tallrikar, en matta, hyllor, nya handtag till köket. Säkert en massa annat också men ja minns kanske inte allt nu. Har bytt handtag i köket nu ikväll och det blev stor skillnad. Var även in på en färgaffär och köpte nå grundfärg för jag hade tänkt att måla om kaklet i köket. Vi ska inte byta kök än på ett tag så jag tänkte att då kan man ju bara piffa upp det lite. Däremot så luktade tydligen grundfärgen jävligt illa så han gav tips om att göra det på morgonen och sen åka bort under dagen. Nu ska jag börja åka till jobbet. Dom boende är på dans ikväll så därför börjar jag senare, gode skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0