081216

I morse när jag steg upp var det kolsvart i heela huset.
Tänkte att nog var Tommy noga med att släcka ALLA lampor
innan han gick & la sig, vi brukar alltid ha nån "led" lampa tänd
på natten. Det visade sig ganska snart att det var strömavbrott!
Inte kul alls, speciellt inte när jag tvättar & FÖNAR håret varje morgon.
Jag vet..inte bra alls för håret men det är en dålig vana jag har.
Känns som att jag är flinnt annars!
Så jag & "T" for till mamma o pappa 07.00 imorse så jag fick göra mig
klar där :P Vi började sammtidigt idag så vi kunnde samköra.

Efter jobbet åkte jag & hämtade "T" sen fick vi för oss att vi skulle
äta ute idag så vi for på Adana Kebab & åt middag.
Inte dummt alls!

Nu ska jag ta & binda nå julkransar & lyssna på julmusik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0