081219

Onsdag eftermiddag var jag & hälsade på Emmeli o Lucas.
Vi drack kaffe & satt å surrade på som vanligt. Riktigt trevligt!
Sen på kvällen var jag bortbjuden på adventsfika hos Camilla.
Så även där vart det kaffe/glögg & en massa surr =)

Torsdag var jag tommy & mange till luleå.
Vi köpte julklappar till flickorna o.s.v.
Sen på kvällen tog vi det bara lugnt framför teven.

Idag är det en seg dag. Jag känner mig så otroligt trött & självklart
jobbar jag kväll. Vet inte hur jag ska orka! (?)
När jag kommer hem blir det att hoppa i duschen & sen i säng. =) Längtar!

Förresten, jobbar bara i helgen & sen är både jag o min kära sambo ledig en
hel vecka. Ska bli så sköönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0