080717

Iron Maiden var hur bra som helst skulle utan tvekan kunna se dom igen. Mange såg dom i London i början av Juli och nu i Sthlm med oss och sen ska han se dom ytterligare en gång i Göteborg hehe. Jag kan då säga att jag har ont i fötterna efter Sthlm, igår gick vi hela dagen plus att vi då hade ståplats på Maiden. Det var däremot lite kaos på Arlanda idag när vi skulle hem. Först skulle planet avgå från gate 37 och sen när vi satt där hörde jag nå killar prata om att planet var försenat. Nej tänkte jag för jag skulle ju jobba inatt. Tommy gick och tittade och kom tillbaka och sa att det var en halv timme försenat och att det var flyttat till gate 35 så då gick vi dit. Så jag tänkte hoppas att det inte blir mer försenat. Sen fick jag syn på en gammal arbetskompis som jag gick och pratade med å då sa hon att det var flyttat till gate 30B. Så då hamnade vi helt plötsligt i källaren där man aldrig någonsin har varit förr. Då blev vi helt plötsligt upphämtade av bussar och fick åka runt halva Arlanda för att komma till planet. Men det slutade väl för jag hann både få i mig en senare middag och ta en snabb dusch. Så nu är det bara jobba på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0