081108

Gud vad jag har blivit dålig på att blogga. Jag är bra på att läsa andras men dålig på att komma ihåg att skriva i min egen...! Skärpning nu!

Veckan har då mest innehållit jobb jobb & jobb. Så jag har inte hunnit med så mkt annat.
I Torsdags däremot så var jag hos optikern & gjorde en syn undersökning.
Visade sig att jag är närsynt så nu är glasögon beställt.
Men jag hittade en jätte snygg båge som jag verkligen tycker om så nu gäller det bara att vänja sig
med att använda dom.

I går var jag med mamma på stan vi handlade farsdagspresent till våra pappor och så blev det lite annat
smått & gott. Jag fick nya vantar plus en mössa av mamma, tack så mkt =)

Nu ska jag börja göra mig iordning för idag/kväll ska vi till Krille & Inger i Öjebyn...vi  ska äta gott & dricka gott.
Så det blir nog att övernatta där.

Imorgon är vi bjudna på middag hos mamma & pappa, inte dummt alls.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0