081110

Igår var vi som sagt bjudna till mamma o pappa på middag, det var väldigt god mat & jag hade turen att få med en doggybag så jag hade lunch på jobbet idag.
Sen blev det en myskväll framför tv:n.



Idag efter jobbet for jag & grattade Emilia som fyllde 7 år idag.
Tommy jobbade tyvärr kväll så han kunnde inte följa med.
Av oss fick hon en klänning med en svart kofta till.
Hon blev så glad så hon skulle ta på sig det på en gång & det passade klockrent  =)

Nu kommer Tommy snart från jobbet så då ska vi se en film, det är en thriller som vi sett
en trailer på & den verkar vara riktigt läskig. Så det blir att sitta tätt intill varann kan jag säga hehe.
Jag kan bli fjantigt rädd när jag ser sånna filmer ibland, å ändå ska jag se dom..!?!
Ser däremot ALDRIG sånna filmer när jag är själv.

/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har utmanat dig

2008-11-11 @ 17:32:07
URL: http://charishblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0