081129

Denna vecka har riktigt sprungit iväg.
Måndag & tisdag var det jobb som gällde.
Onsdag så julpyntade/ städade vi hela dagen, blev så
fint & mysigt... jag älskar verkligen julen =)

Sen i torsdags var jag till frissan & färgade håret, blev faktiskt
riktigt nöjd. Var så otroligt less på den gamla färgen.
Är ju däremot INTE billigt att färga håret hos frissan.
Men det var min julklapp till mig själv =)
Brukar alltid färga håret själv annars!
Efter det for vi i alla fall till Luleå & julhandlade lite.

Igår var en riktigt lugn kväll.
Efter middagen tog vi hundarna & gick på en långpromenad.
Sen for vi till svärmor & svärfar & hälsade på en stund plus
att vi såg Idol. Sen for vi hem & jag var så trött så jag gick & la mig
innan utslagningen var.
Men jag fick höra vem som åkte ut när jag kom på jobbet imorse.
Johan palm - det var ju på tiden tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0