081001

Idag har jag varit hurtig, har målat fönstret & dörrkarmen i toaletten. Det var mörkbrunt innan så nu har jag målat det vitt. Krävdes bara 3 varv den här gången för jag hade en ny färg & den täckte bättre än den jag haft tidigare för alla andra fönster + dörrakarmar har jag fått måla 4 varv. Kan däremot säga att jag är jävligt less på att måla så nu ska jag ha "semester" från målandet ett tag. Men det var då värt mödan i alla fall för det vart mkt mkt finare. =)
Nu ska jag tända lite ljus & slöa framför tv:n å invänta att Tommy kommer hem från jobbet.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: skotten

heja Jessica, du är riktigt hurtig, imponerande !!

Se nu till att få Tommy att göra nånting oxå, så blir det bra :)

blir ett helt nytt hus att komma "hem" till sen hehe

2008-10-03 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0