080905

Igår var det en flitig dag, hann med hur mkt som helst. Vi var på återvinningen & slängde en massa skräp också var vi & handlade. Sen målade jag det sista varvet i lilla toaletten så nu är det bara bården kvar. Sen höll vi på i nån timme & monterade ihop toalettmöblerna till den stora toaletten. Det var INTE kul kan jag säga & irriterad hann man också bli några gånger.



Idag så har jag varit med mamma & gjort lite ärenden. Sen hämtade jag flickorna i skolan för dom ska vara hos oss i helgen. Senare så blev det middag hos svärmor & svärfar, lax det var inte dummt.
Nu ikväll så har vi monterat lite små fix som vi inte hann med igår. Sen tänkte vi börja montera möblerna till lilla toaletten men när vi öppnade kartongen så var det färdigmonterat. En sten föll från hjärtat kan jag säga.

Nu börjar det dra ihop sig till första arbetspasset efter semestern, börjar gruva mig. Men nu jobbar jag bara natt september ut & sen blir det dagtid igen... som jag längtar! Ska ta & packa väskan för om ca 1 timme måste jag börja bege mig.

Trevlig kväll..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0