080906

Idag så har jag & flickorna varit till återvinningen & slängt en massa kartonger så man ska kunna ta sig in i huset utan att snubbla. Sen så har jag dammsugit & gjort lunch så nu är alla mätta & belåtna. Tommy ska snart åka & jobba så jag funderar på vad jag ska hitta på. Julia & Emilia är ute & leker med dom andra barnen.
Senare i eftermiddag blir det surströmming hos svärmor & svärfar. Vi åt det förra helgen men nu har dom främmande söderifrån & dom ville så gärna äta det. Så dom bjöd in mig eftersom Tommy ändå jobbar kväll.
Tror jag ska slöa framför tv:en en stund, känner mig lite små seg & förkyld tror jag också att jag håller på att bli, hoppas jag har fel. Peppar peppar..!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst är dom?:)

Ja,jag frågade Lisa redan igår om det gick bra om jag och Lucas följde!

2008-09-07 @ 07:42:30
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0