080911

Imorse hade jag en träff med chefen, det gick då bra. Men hon är en bra chef så det brukar inte vara några problem.
Sen for jag & emmeli & åt lunch på Furuborg, det var riktigt gott. Vi skulle äta på Toppen men vi ändrade oss. Sen bar det av till mig så då gick vi en promenad runt Norrfjärden. Lucas sov då gott i barnvagnen hela tiden. (Skulle nog jag med göra om jag låg nerbäddad så skönt hehe.) Så det blev en heldag tillsammans, väldigt trevligt har vi haft.
Nu har jag precis förberett middagen så den är klar när Tommy kommer hem från jobbet.
Imorgon kommer Agnetha hit & hälsar på, kanske Emmeli också. Nu ska jag slöa framför tv:n en stund tror jag.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tycker jag också.Vi måste bli bättre på att umgås alltså!:)

.Krama.

2008-09-11 @ 17:47:15
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0