080915

Idag har jag ringt några viktiga samtal, har tänkt göra det några dar men inte fått tummen ur. Men nu är det gjort. Skönt!
Sen under eftermiddagen pratade jag med Emmeli & hon tyckte jag skulle komma dit. Så hon bjöd på middag & sen tog vi en promenad till min mamma & pappa så dom fick träffa lilla Lucas. Tror dom blev kära båda två. Fast det blir man ju då själv också bara man tittar på han. Han hann pinka ner hela mig när jag skulle byta blöja på han men man bara skrattar & torkar upp det med glädje nästan. Lite underligt men man kan ju inte annat när dom är så små & söta =)
Nu är man iaf på jobbet igen, men nu är det bara 8 nätter kvar sen börjar man jobba dag/kväll igen. Gud så sköönt!
Imorgon kommer Emmeli & Lucas till mig så ska vi gå en "skogs" promenad.

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0