080918

Igår kväll när vi var ute & gick med hundarna skulle jag ta upp en grej ur fickan så jag tog kopplet om tummen under tiden. Då blev Walle rädd för nå så han tvär drog till & tummen bröts på nå konstigt sätt. Det gjorde så helvetes ONT så när vi kom in spolade jag handen under kallvatten. Trodde jag skulle dö av smärta, grät till & med. Så nu idag är jag alledels blå i tumm muskeln. (eller vad man då säger) Tommy's mamma sa att det är en rejäl utgjutelse. (blödning) Men det gör då inte lika ont längre men det känns ju.


Idag har jag varit till Leoparden & träffat Rosa har fått mitt nya schema, såg inte så tokigt ut. Hon hade lagt Oktober schemat men sen kommer jag själv lägga hur jag vill jobba.
Till middag idag gjorde min älskling laxplanka, inte dummt kan jag säga. Var hur gott som helst & mätt är jag.
Vi har en mys kväll idag för vi jobbar båda till helgen. Så nu ska vi ta & se en film, Philadelphia.

Här kommer ett "smakprov"


Tack för maten älskling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0