-Full rulle-

Idag var jag & Mia ut på en lång promenad i det härliga vädret.
Det var så varmt så vi fick ta av oss & bara gå i t-shirt!
Bättre kan det juh inte bli =)

Sen for vi till öjebyn & grattade Peder som fyllde år.
Vi har letat en cykel (som julia ska kunna ha när hon är hos oss)
för det är så besvärligt att försöka få med hennes cykel varje gång.
Då sa Linda,H att hennes syrra skulle sälja en cykel.
Vi ringde henne & den var fortfarande kvar...
så det blev den cykeln, 24tum 3 växlar, 600 spänn.
Vi har tagit hit Emilias "gamla" cykel så nu har dom varsin här.

Julia & även Amanda (en kompis till julia) ska sova hos oss inatt.
Vi promenerade till svärmor & svärfar, flickorna cyklade, vi
var bjudna på grillat hos dom.
Sen tog vi fram våra cyklar som vi har haft där i vinter.
Blev bjudna på god mat & lite vin till det.
Blev lite surr & sen cyklade vi hemåt.

Nu har tjejerna precis kommit in så nu blir det bara att mysa.
Just nu sitter dom framför den "stora" datorn & tittar på roliga klipp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Andersson. Han är från Rosvik ursprungligen men har bott i Piteå sen han var typ 16-17 och har gått på strömbacka! Han är juh dock en lite äldre variant än oss. Född -79. Jaha, så ni är som jobbarkompisar.. (nästan) Vad kul!:) Ja, i helgen har jag grillat och vart ut å skakat rumpa på en Balkankväll här i stan! Riktigt trevligt. Vad har du haft för dig?



Jag antar att du kommer att ha någon typ av semester i sommar? Hade vart jätte roligt att träffas över en kaffe eller något om du har tid och svängarna förbi Luleå eller om jag har svängarna förbi piteå. Min syster har juh nyss flyttat ihop med sin kille i Piteå centrum så jag antar att jag kommer vara där en hel del också. :D Kram,kram.

2009-04-27 @ 10:22:59
Postat av: Jenny

Det där var för övrigt jag. :P

2009-04-27 @ 10:23:33
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0