090203

Idag jobbar jag till 20.30 sen så är jag ledig 2 dagar..skönt!
Jobbar dock i helgen men sen är jag ledig hela 2 helger i rad =)
Det ska däremot bli skönt då kanske man hinner med lite
skoter också.
Skulle vara kul att fara upp till Lauker nån av helgerna & köra lite.
Det är mkt roligare att köra där än här hemma.
Brorsan har en polare som har stuga där & dom är upp varje helg
& kör så vi brukar följa med dom ibland.
Är så otroligt mysigt att vara där...mitt i skogen...riktigt lugn & skönt =)
Men vi får se hur det blir, mkt beror ju på vädret för det är ju inte så kul
att fara dit om det är dåligt väder.

Nu ska jag ta & koka nå kvälls kaffe så alla blir nöjda & glada.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0