090205

Fy vilket skitväder!
Idag hade man bara velat vara inne hela dagen, men icket blev det så!
Jag skjutsade Tommy på jobbet (han skulle varit ledig idag men det var kris på jobbet)
för jag hade ändå lovat en kompis mamma att komma & klippa hennes hund.
Blev även kaffedrickande & en massa surr så jag blev där nån timme.
Sen beställde jag mat från Kifas & for till T på jobbet så vi åt tillsammans.
Insåg då att jag ville inte ut & köra bil i detta väder i onödan så jag stannade
där & väntade på att han skulle sluta.
Så vi kom hem för ett tag sen & då bar det in i duchen för jag höll på att frysa ihjäl.

Nu ska vi ta & slöa i soffan & se Dolt under ytan som börjar på 3:an sen
så blir det att sussa.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0