090211

Igår var vi runt både i pite & lule för att köpa tapeter.
Så nu har vi tapeter både till vardagsrummet & till vårat sovrum.
Är ju däremot inte billigt....det drar iväg fort...det hela slutade på
ca 2000:- men fint kommer det att bli =)
Blir däremot inte att tapetsera förrän i mitten/slutet av Mars för mamma
ska hjälpa mig att tapetsera & pappa ska börja jobba borta på veckorna då
så då har hon nå att göra på dagarna när han är borta plus att hennes
rullstol är trasig just nu så då går det ju ändå inte.
Skulle säkert kunna göra jobbet själv men vi var ett bra "team" sist också
är mamma så noga av sig så jag vet att resultatet blir riktigt BRA =)

Idag har jag jobbat kväll...skulle ha jobbat till 21.30 men jag tog ut komp
& slutade 20.00 istället vilket var väldigt skönt.
Nu blir det att mysa en stund innan det är dags för att sova!

Nattinatti...

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ååh, jag vill också köpa tapeter! Men det får snällt vänta tillsalla dörrar är utbytta. ;) kram

2009-02-11 @ 21:29:46
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jo, vi har ju börjat lite att byta ut inner dörrarna, men än så länge så är det bar toa dörrarna som är bytta, men får ta de som de kommer. :)

2009-02-13 @ 11:27:21
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0