090216

Så var denna helg över, tiden går alldeles för fort!
I fredags hade vi som sagt främmande, det blev en hel
del surr också spelade vi lite sällskaps spel, himla trevligt!

Sen lördag så blev jag överraskad med 3 rätters middag =)

Förrätt: Champinjonsoppa gjord på färska champinjoner,
                toppad med brödkrutonger & bacon strössel.
Varmrätt: Bakad potatis med lax, gratinerad tomat med ost, lime
                   & en halva avocado fylld med romröra.
Efterrätt: Gammaldags vaniljglass med riven Schweizernöt choklad.

Det var inte dummt kan jag säga, roligt att bli överraskad & inte ha nån
aning om vad det blir för nå. Vi brukar laga mat till varann nån gång då & då
men då vet man ju oftast vad det blir för nå på ett ungerfär ialla fall.
Sen så var det tända ljus överallt så det var jätte mysigt!
Tack älskling!

Både jag & tommy gillar att laga mat så vi gör ofta mat tillsammans också,
vi är ett riktigt bra team :P 
Däremot så är det ju inte så kul med bara vardagsmat..det får gärna vara lite
lyxigare också kan man gärna bjuda hem någon.
Nog talat om mat...jag blir bara hungrig!

Kan säga att jag är så less på denna kyla....nu vill jag ha vår =)


Glömde ju förresten skriva att igår hann vi ju med hur mkt som helst.
På dagen följde vi med Andre & Jennie till Sunderbyn & tittade på
tomter....dom ska ev flytta dit då dom båda jobbar där.
Sen när vi kom hem så rev vi kaklet i lilltoan (ovanför handfatet) sen spacklade
vi. Senare på eftermiddagen så målade jag 3 varv på det (färgen torkar fort
när man rollar)  & senare på kvällen kom Andre & hjälpe oss sätta upp
det nya kaklet/mosaiken.
Så på Onsdag kommer han nog igen så ska vi foga...blir snyggt =)
Skönt att snart få lilltoan klar....vi har varit utan handfat där gode länge nu.
Men när kaklingen är klar ska dom nya badrumsmöblerna upp.
Så då är båda toaletterna äntligen klara, förutom lite små fix bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0