090226

Idag blev jag riktigt less på att vara hemma så jag for
till Linda (tommys syrra) & då var hon & Linnea precis
på väg till stan så jag hakade på dom.
Fyndade en jätte snygg klänning på H&M för 198:-
sen när vi kom tillbaka till Öjebyn for jag & Linda till
Partilagret & där fyndade jag en väst för 79:-
Glömmer alltid bort partilagret men man kan faktiskt fynda en
del snygga kläder där.
Får ju min efterlängtade lön imorrn så jag ska nog fara tillbaka
dit nån dag för jag hittade nå fina tröjor där också.
Alldagliga tröjor som man kan ha bla på jobbet för ett väldigt bra pris.

Nu ikväll har jag & Tommy varit på Kommunals årsmöte.
Tommy jobbar en del fackligt så det var därför vi var där.
Där bjöds det på smörgåstårta, det  var inte dumt =)
Träffade även en massa trevliga människor :-)

Nu ska jag gå & titta på Lyxfällan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0