090124

Idag har jag ätit årets första semla, det var inte dummt ska jag säga.
Är inte så mkt för att fika men för nån gång så kan det vara riktigt gott.

Jag känner mig shopping sugen, men jag vet inte vad jag vill shoppa....
kläder är ju alltid kul men jag skulle behöva rensa ur i min garderob först.
Den är proppfull & jag använder nog inte ens hälften(!)
Kan då säga att jag längtar tills lönen kommer på Tisdag =)
Men jag måste verkligen försöka vara sparsam eftersom vi ska
till Sthlm 22/2 för att  se AC/DC...som jag längtar ska bli så himla kul.

Nu ska jag ta & göra nå nytta, trevlig kväll.

"Livet består inte av att ha bra kort på hand, utan av att spela
 dem man har väl."     / Josh Billings

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Hej Jessica!! Vad roligt att du hittat hit =) Det var riktigt länge vi inte sågs nått..blir ffort så =( Är allting bra då?? Hur går det med husfunderingarna, blir det nått byte eller bor ni kvar i det ni har?=)

Jo visst är det finare i mörkt...jag tror att det blir en färgning snart =)

Kram

2009-01-25 @ 10:24:43
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0