090126

Idag har jag haft en riktigt slö dag, började med en rejäl sovmorgon.
Vågar då inte ens säga vad klockan var! =)
Sen har jag slöat framför teven tills det var dags att göra middag.
Riktigt riktigt skönt kan jag säga, var länge sen sist.
Oftast så har man alltid en massa måsten som man ska göra.
Nu har jag däremot startat en tvättmaskin för det var välbehövligt!

Nu ska jag hoppa i duschen & sen blir det att hänga tvätt & fortsätta slöa! :P
Tommy & Mange spelar nå data spel så jag får ha teven för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Elin

Okey ni behöver inge fler medarbetare?? =) idag har jag verkligen haft en dålig dag på jobbet så nu vill jag bara därifrån =P

Det har vart en väldigt lugn helg...bara slappat och så. Var å köpte en bil till ett par vänner i göteborg i söndags...vad har ni gjort då?=) kram

2009-01-26 @ 18:38:27
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jo vart väldigt sen middag, :> Men då slipper jag käka micro lunch/middag i dag på jobbet :) Är såå less sån mat.:p

Jag har kassler o potatis o purjolök, o så nån typ av bechamel sås i min gratäng. Väldigt fet sås :)

Smälte ner ost i såsen..men gott vart det :) lite senap o vitlök förstås också i såsen.

2009-01-27 @ 09:04:34
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: stina och eric

Vi måste ta och höras någon dag, vad gör ni annars i veckan då? jobb som gäller? =) kramar

2009-01-27 @ 11:06:24
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0