090130

Idag jobbade jag till 15.00, for då raka vägen hem & började storstäda.
Blev annat att göra tidigare i veckan när jag skulle städa så då fick det bli
idag istället.
Har dammsugit, skurat, dammtorkat, "polerat" köket & torkat ur kylen.
Satte även upp gardinerna som jag fått av mamma...blev väldigt bra!
Höll väl på i ca 3 timmar & det känns nu kan jag säga.
Men fint blev det här hemma i alla fall =)

Nu är det Let's dance som gäller...har inte så mycket ork till att
göra så mycket annat....

Imorgon blir det en hel dag i Luleå, ska bli trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vi köpte en mxz 583 :)

2009-01-31 @ 10:38:05
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: lisa

inte vet jag om jag är så duktig, inte än i iallafall, känns tugnt och jobbigt just nu då allt är nytt men så småningom så kanske jag fattar. Det skulle absolut vara roligt att träffas, med lite planering ska det nog gå att ordna, jag är ju ledig varje helg åtminstone fram till mars och så vitt jag vet så har vi inget inplanerat ännu, vi kan ju höras.

2009-01-31 @ 21:08:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0