- Fy! -

Då var denna semester över fy så trakiskt!
Varför ska tiden bara rinna iväg när man är ledig??
Började iaf om med en kort arbetsdag så det var ju då skönt =)

Nu är jag hos Tommy's syrra, blev bjuden på middag här det var
inte alls dummt! Tack så mkt =)

Funderar på vad jag ska göra ikväll då Tommy jobbar.
Jag BORDE göra en massa saker men jag känner mig lat!
Tråkiga saker som: tvätta, städa, rensa ogräs m,m.
Just nu känns det som att allt det får bli en annan dag.
Men man får väl se hur det slutar.

Nu ska jag iaf gå & vara lite social, Adios!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nooooo! Är semstern redan slut? Men vi måste juh hinna ses i af. Du får klämma in mig nånstans. :P Ska du på pdol föresten?

2009-07-15 @ 22:22:27
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0