- Examen -

Idag så hade flickorna deras examen, dom var så söta.
Tommy jobbade tyvärr men jag hann fara för jag hade kväll idag.
Det var väldigt mkt folk i kyrkan kan jag ju säga men trevligt var det.

Jag fick sluta lite tidigare ikväll det var väldigt skönt för
flickorna ska sova hos oss inatt. (dom ville det själva =) )
Så när jag kom från jobbet for vi på "examens fest" som dom
annordnat här i Norrfjärden men en massa hoppborjar & uppträdanden o.s.v.
Det var himla trevligt faktiskt =)

Vi har haft "fruktkalas" här ikväll med färsk annanas & vattenmelon, gud
så gott det var....

Nu är det snart sängen som gäller men först bjuder jag på lite bilder.

Emilia & Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0