- Ungar -

Igår kväll upptäckte vi att vi har fågelungar i vårat
stora pilträd, dom är så söta.
Mamman har fullt upp med att leta mat åt dom hela
tiden...jag är mest rädd att dom ska trilla ner.
Boet ser inte så stort ut & det är ganska så högt upp.
Men men inte så mkt jag kan göra åt det däremot.
Vet inte riktigt vad det är för fåglar, kanske är
det trastar men jag är inte säker.

Försökte ta lite bilder men dom blir så mörka när boet är
så inbäddat i trädet.
Men man ser då att det är fågelungar iaf, dom gapar efter mat =)



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad söta :) Vilket liv det ska vara hos er när dom skriker efter mat :)

2009-06-27 @ 20:40:06
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

Undrar vad det kan vara för fåglar. Söta var dom iaf :)



Jaaa! Det ska bli så underbart!! Tänk att vi inte har sett varandra på 8 veckor, helt galet! :)

Först var tanken att vi skulle åka ner till Skåne där jag har min mormor, mostrar och kusiner. Men bilskrället har kostat oss kring 10 000 den här månaden, så vi tar den resan när han kommer hem nästa gång.

Istället blir det att fara till Lycksele djurpark. Tror Anton kommer bli rätt fascinerad :) Sen ska vi ner till Sollefteå (där André bott tidigare) och hälsa på lite folk. Sen får vi se. :)

Vad ska ni hitta på nu när du/ni har semester?

Kram!

2009-06-30 @ 19:08:00
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0