-Känner mig helt slut-

Jag har haft fullt upp så därför har det inte blivit nå bloggande.

Måndag: Jobbade till 15.00 sen hem & lagade middag.
Sen så klippte jag båda hundarna & efter det var jag totalt slut så
det blev att slöa & sen sova.

Tisdag: Jobbade till 15.00 sen for jag till mamma.
Efter det blev det att bada hundarna. (så nu e' dom så fina)
Sen hämtade jag Tommy från jobbet 21.00.
Så sen var det bara gå & lägga sig.


Onsdag: Har jobbat till 15.00 idag också. (gör det hela denna vecka)
Nu ikväll så har jag städat & tvättat..skönt att ha det bortgjort.
Nu känner jag mig helt slut så det lär nog bli en tidig kväll
idag också så man orkar upp imorgon.

Nu blir det att slöa framför teven!

/Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0