-Ledig idag-

I morse hade jag tänkt ha sovmogon så när Tommy klev upp
steg jag också upp.
Kännde mig lite små trött men jag tänkte klockan är ju runt 11 så
det börjar väl vara dax.
Kollade sedan på klockan & då var den 7.50...suck!
Men jag gjorde mig iordning efter en stund & kännde mig gode pigg sen.
Vi var en sväng förbi  Idè poolen, vi får handla där i år på kommunens bekostnad.
Men snacka om att allt var verkligen svin dyrt där så det blir att fara dit närmare
sommaren istället & titta.
En t-shirt för 599 :- En kofta för 1500:- En jacka för 3000:-
Känndes inte riktigt värt det! (vi har 700:- att handla för)
Nu blir det att fortsätta njuta av dagen.

Vi har förresten fått hemtelefonen inkopplad idag...så skönt/smidigt!
Fattar inte att vi inte skaffat det tidigare!
Så nu blir det bara att sitta & surra i telefonen :P Eller kanske inte!

Härliga bilder från Voutner (Lauker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0