-Om några timmar bär det av-

Min älskade brorsa hade tydligen lastat våran skoter
redan igår, plus mer ved så det ska finnas i stugan.
Så då kommer vi oss nog iväg ännu tidigare idag =)

Låg & läste en bok igår "Det femte barnet" den fick
Nobelpriset 2007.
Det är mammas bok men hon sa att den var så bra så hon
tyckte jag skulle låna den.
Jag läste till sidan 65 igår & den är så spännande så jag ville
inte sluta men jag blev så trött så jag var tvungen att slita mig.
Den är bara på 150 sidor så jag ska försöka få tid att läsa ut
den i helgen.
Ska uppdatera sen när jag läst ut den men hitills så kan jag
varmt rekomendera den.
Jag är inte så mkt för att läsa böcker förutom om dom är riktigt bra
från början....vilket den här är.

Trevlig helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

hejhej =) jo lilla eric har åkt på förkylning men har piggat på sig, och även jag har åkt dit men de börjar vända här också =) Blir de skoter för er i helgen nu? =) Skönt! =) kramar

2009-03-06 @ 11:38:33
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0