-Skotertur-

Idag fick vi skjuts av tommy's mamma till mina föräldrar.
Sen körde vi skotern därifrån till Norrfjärden.
Packade med oss lite grejjer också begav vi oss ut igen.
Vi körde ut till en liten ö som ligger utanför svärmor & svärfars stuga.
Så svärmor körde bil dit ut också for jag & hämtade henne med skotern
så hon också fick vara med.
Vi har haft det väldigt trevligt =)
Vi stekte pannkaka, fläsk också grillade vi korv..det var gott!
Kom till & med ihåg att ta med kameran.
Så jag tänkte bjuda på lite bilder.

Tommy & svärmor



Jag (kisar mot solen, därav min konstiga min)



Den gula stugan som man ser här är svärmor & svärfars



Vi har fått främmande så nu ska jag gå & vara lite social hade jag tänkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0