-Vilken härlig dag-

Idag har vi planerat lite på hur vi ska göra om i sovrummet
plus i tvättstugan.
Tror det kommer bli himla fint, blir nog däremot inte förrän till hösten.

Sen kom Emmeli hit & självklart lille Lucas =)
Vi drack kaffe, surrade & sen gick vi på en långprimmis
i det härliga vädret, lite slaskigt men det gick bra ändå.

Sen for jag till Öjebyn för att hämta "T" hos krille dom hade
varit & rantat runt lite.
Blev kvar där ett tag för Inger bjöd på middag, inte dummt alls =)
Tack så mycket!

Tråkigt förresten att Cafe Humlan brunnit ner....mamma & pappa bor
alldeles i närheten så dom hade sett hur det brann ner i morse.
Tråkigt när sånnt händer..stackars lilla hunden som brann inne.
Kan må så dåligt över sånnt.

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja usch så hemskt att humlan brunnit ner. Och jag är precis likadan, känner för hunden som brann inne. Sånt tycker jag är hemskt. Den kan ju inte annat än lidit. Usch vilket hemskt sätt att dö på.. :(

2009-03-16 @ 20:45:19
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Hallå! =) jag har ju glömt att skriva för tusan! =) Allt väl med er? =) Gick bra å jobba i helgen? =) kramar

2009-03-17 @ 09:03:04
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0