090301

Jag skrattade för mig själv när jag körde hem från
jobbet igår kväll.
Jag sjunger alltid i bilen, (till radion) tror inte jag är ensam
om att göra det.
Men när man är själv i bilen så sjunger man väl lite extra. =)
Mycket riktigt så gjorde jag det igår när jag körde hem & då
började jag tänka....Gud om nån skulle stoppa en bandspelare
i bilen..då skulle man verkligen få skämmas :P
Hoppas jag inte ger nån en dum ide nu bara haha!
Man har ju inte världens bästa sångröst om man så säger...
men det är kul att sjunga ändå...när man är själv. =)

Idag behövde jag inte börja förräns klockan 14.00...
det var bra för då hann vi till tommy's syrra & gratta henne innan.
Hon fick presentkort på Kappahl & hon blev så nöjd för hon hade
önskat sig det.
Sen var det bara för oss att fara & jobba.
När jag slutar blir det först att hämta upp Tommy & sen åka
till mamma o pappa för att hämta hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0