-Känner mig så duktig-

Idag har vi varit ute heela dagen, vi gick ut redan runt 9 imorse.
Kan säga att vi har hunnit med en hel del vilket känns skönt.
Vi har....

* Krattat färdigt
* Ränsat upp & fixat till vid häcken (som vi kapade ner för ett tag sen) samt
  sått lite gräs
*  Klippt gräset
* Gått med röjaren runt hela tomten
* Städat upp & kört bort en massa skräp ( Tobbe & Biggan var snälla & lånade ut släpet,
det tackar vi för)
* Tagit bort lite buskar/rötter

Så en del har vi då fått gjort iaf.
Känner mig riktigt duktig :P
Det känns då i kroppen kan jag då säga så inatt lär man ju sova gott.

Sen blev vi bjudna till svärmor & svärfar på middag.
Vi åt surströmming, inte dummt kan jag ju säga.
Pricken över i:et =)
Nu ska det bara slöas på resten av denna dag/kväll.

Adios & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, de är bara att prova sig fram. Det går till slut. Jag lovar! :D Näee.. inget sommarjobb. Men jag ska jobba på mitt portfolio i sommar plus att jag ska göra lite saker åt vänner. Dock gratis!:P Men jag lär juh mig på kuppen och det är aldrig fel. Sen lär du nog hitta mig i badhusparken på Söndagarna (eller är det lördagarna) då blir det loppmarknad för att jag ska kunna överleva. :P Hahah...Du ska inte resa bort nåt i sommar då? Någon rolig semester eller så?

2009-05-25 @ 23:16:20
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: lla

Shit, vad duktig du är! Du donar o donar. Inte konstigt att vi aldrig hinner träffas=p Jag menar som du stökar och håller på=) Nåt planerat på mån till v? kanske vi kunde hitta på nåt?....Kram

2009-05-26 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0