-Snabbt inlägg-

Idag har jag hunnit med en del, efter jobbet for
jag & hälsade på mamma`s moster.
Det var så länge sen jag var dit & jag hade turen att
träffa 2 av hennes barnbarn som var här.
Dom bor i Umeå så det är sällan man ser dom & dom hade ju
blivit så stora.
Pappa hade rökt fisk idag så jag blev bjuden på middag där, det
var så gott! Tack så mkt!
Sen när jag kom hem oljade jag in de nya golvlisterna till vardagsrummet.
Nu har jag precis färgat ögonbrynen & haft lite manikyr =)
Tittar även på Robinson...bra tidsfördriv.
Men nu lär det nog inte göras så mkt mer idag.
Snart kommer älsklingen hem från jobbet så då blir det bara att mysa.

Trevlig lördagskväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0