-Snart ledig-

Snart var denna jobbhelg över =)
I eftermiddag blir det  nog att sätta upp dom
nya golvlisterna, kommer bli så fint.
Som det känns nu så kommer det bli en tidig kväll ikväll.
Känner mig supertrött, men jag hoppas att det ska gå över.

Har suttit & googlat lite på "bloggdesign" verkar ju vara hur
avanserat som helst, en helt ny värld för mig iaf :P
Kan ju påpeka att jag är världelös på data.
Men jag ska fortsätta kolla runt tillslut kanske man
vågar försöka med något iaf.
Men det verkar ju mest handla om koder & skit så
får se om man vågar sig på något.
Men det hade ju varit kul att ha en blogg som var lite mer
"sig själv" än en mall som många andra också har.
Får väl se vad det blir av den saken :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det kan vara krångligt till en början men man lär juh sig till slut. www.designadinblogg.se tycker jag är jätte bra! Kolla där! :) Jag lovar att jag ska hjälpa dig så fort det börjat lugna ner sig i skolan. Snart sommarlov och jag har juh inget jobb så då kan jag lika sitta vid datorn hela dagarna. :P

2009-05-24 @ 13:32:16
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0