- Oj så härligt -

Idag blev det att packa väskan & styra bilen mot Nybodatjärn där
Krille, Åza & barnen befann sig.
Blev inge fiske för min del för jag ides inte åka till mamma & pappa
först för att hämta fiskegrejjer.
Men det var lika mysigt att sitta vid elden & grilla korv.
Så det blev en hel dag ute i naturen vilket var väldigt härligt =)

Tommy håller på att göra middag just nu (jag är portad från köket) det
ska bli spännande att se vad det blir.
Älskar att bli överraskad sådär, tur att man har en händig karl ;)

Sen ikväll blir det nog bara att mysa på här hemma med nån bra film skulle
jag tro!


Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hejhej =)



har ju glömt att svara men ikväll vette tusan vad vi ska göra :)

Vad ska ni pyssla på med då?



kramar

2009-09-18 @ 08:17:28
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: stina och eric

Härligt härligt :)



Vad händer annars i helgen då? =)



kramar

2009-09-19 @ 20:41:38
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0