- Renovering -

Har haft fullt upp hemma så jag har varken haft tid eller ork
till att uppdatera här på bloggen.
Hade som sagt var semester förra veckan, inte för att det känns som det.
Vi har nämligen tapetserat & gjort om vårat sovrum.
Kan säga att jävligare underarbete har jag ALDRIG varit med om!
Tog två & en halv dag att riva tapeter, spackla & slipa.
Så när jag väl fick börja tapetsera var jag nästan i himmelriket :P
Sen Fredagen var jag, tommy, mamma & pappa till Ikea.
Vi inhandlade ny sängram, sängbord, golv & en massa små grejjer förstås.
Det blev väldigt fint kan jag säga =)
Det enda som är kvar att göra nu är att sätta upp några tavlor också ska
vi köpa nya lister för dom gamla var så slitna.
Sen ska jag även fixa garderoberna som också är tapetserat på!!
Dom ska jag måla vita så det kommer nog bli snyggt.
Bilder kommer sen när jag är helt klar =)

Idag har vi varit till Lule & fått motorvärmare inkopplat i ny bilen.
Vi fick en lånebil under tiden så vi var & gjorde lite ärenden under tiden.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad blev det för sängram? Eller fanns det i "rätt" färg på IKEA?

2009-09-02 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0