- Zelda är här -

Fredagen den 23/4 fick vi äntligen träffa våran lilla tös.
Hon var 47,5 cm & vägde 2575 gram, ingen stor tjej med
andra ord men ack så söt =)
Förlossningen gick bra men sen drabbades jag av spinalhuvudvärk
så jag var riktigt dålig dom första tre dagarna.
Jag var sängliggandes så min underbara sambo fick både
ta hand om mig & lillan i början, det fixade han galant.
Måndagen rullade dom ner mig på op & gjorde ett lättare
ingrepp som faktiskt lyckades.
Jag blev piggare eftersom & på Tisdagen fick vi faktiskt åka hem.
Har fortfarande ont i ryggen men hellre det än den där fruktansvärda
huvudvärken.

Detta blir ett snabbt inlägg för vi ska iväg & väga lillan, kommer få
göra det ofta nu i början eftersom hon var så liten.
Men jag ska skriva mer sen & självklart bjuda på lite bilder.

Hoppas alla får en trevlig valborg trots det tråkiga vädret!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally & Wilgot

Heeej och grattis igen till tösen :)

Många kramar från oss!

2010-05-01 @ 14:59:25
Postat av: Jeanette

Såg en bild på Jannices blogg, söt hon är Och vilket fint namn ni gett henne :D Stort Grattis till dig och Tommy.

2010-05-03 @ 08:02:14
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0