- 3 veckor !? -

Har det tydligen gått sen jag skrev sist, tyckte det var igår.
Då är ju bara frågan, vad har hänt sen sist?

* Vi har hunnit vara några dagar ute på stugan & myst på hela familjen.
* Zelda har varit till fotografen ( blev otroligt fina bilder)
* Emmeli & Tony har fått en liten Liam ( Grattis än en gång)
* Vi blev bjudna till Tommy's kollega i Boden, hade en trevlig kväll med god mat, 
   god dryck också badade vi tunna.
* Gjort en storstädning (välbehövligt)
* Varit på 3 månaderskoll med lillan där hon fick vaccin (ingen höjdare)
* Mange som bor i Norge har varit här.

Säkert har vi gjort mer saker också men det kommer jag inte på nu.

I Söndags så döptes våran lilla tjej i Öjebyn på Margretelund, vi hade ett litet dop
med bara dom närmsta & sen hade vi fika hemma hos min mamma & pappa.

Lillan gör framsteg hela tiden, man märker nästan nånting nytt varenda dag.
När vi var på BVC vägde hon 5840 gr & var 61,5 cm lång (Om jag kommer ihåg rätt, ids inte kolla nu)
Hon "pratar" på för fullt & skrattar mycket, helt underbart & så mysigt.

Idag har jag varit på stan med mamma/mormor.
Fyndade en massa kläder till lillan på rea bla en vinteroverall, bra att vara ute i god tid =)

Till helgen ska jag & Tommy till Skellefteå & bo på hotell, ska bli så mysigt.
Blir att gå ut & äta, gå på stan & bara ha det trevligt.
Vi kom på att vi faktiskt ALDRIG har gjort nått tillsammans bara vi två utan
när vi varit nån stans har det varit tillsammans med vänner.
Så vi tyckte det var på tiden däremot kommer jag sakna lillan massor !
Hon kommer vara med mormor & morfar, dom längtar massor för dom tycker
dom får sköta alldeles för lite :P
Vi åker ju inte så långt bort heller om det skulle vara nått så det känns skönt.

Sen så börjar Tommy om & jobbar till veckan, mindre kul.
Har varit så skönt att ha haft han hemma =)

Nu ska jag mata en grinig donna =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Så Lyx att fara o bo på hotell. :P

2010-08-04 @ 18:53:14
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jannice

Lät ju skit bra! Ni plockar upp mig på vägen dit va? ;P hehe.. Tvättmaskin har jag ingen ännu, men vi ska

shoppa en ny i dag när Robban kommer hem. :)

2010-08-06 @ 10:02:03
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tror man kommer att skråla varje dag medan man är i livet =) Tror jag gör det eller åtminstonde har nära till tårar minst en gång/dag!



Så härligt att få åka iväg sådär på tumanhand.Jag och Ante funderar också på det,och inte heller så långt,typ Skell eller Luleå funkar utmärkt =)

Kram!

2010-08-10 @ 00:44:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0