- Kräftor -

Blev några vändor på Nolia under veckan som gått, men vi hade
fått tag på billiga biljetter så då måste man ju passa på.
Annars tycker jag 100 spänn är lite väl mkt pengar för att gå in !
Jag kan inte påstå att jag handlat speciellt mkt (är ju samma saker varje gång)
däremot hade jag i uppgift att kolla ut någon födelsedagspresent till mig själv.
Så det blev en ångmaskin (dom gör mkt reklam om den på TV) mamma har en liknade
som jag lånat nån gång & dom är helt suveräna, rent får man !
Man fick fylla i en blankett också skulle man få den hemskickad så nu går jag & väntar
på den men det kunde ta ca 2 veckor.
Men det är bra att dom börjat göra så för då slapp man ju gå & konka på den där.

Tommy har varit till Sorsele i helgen (lördag-söndag) på inflyttningsfest/30 års fest.
Jag bestämde mig för att inte fara utan jag ville hellre stanna kvar här.
Så jag & lillan for till hennes mormor & morfar istället där det bjöds på kräftskiva.
Vi sov även över där för jag & mamma tog oss några vinglas =)
Var så mysigt att sitta i deras uterum när det blev mörkt & bara ha några myslampor på.
Lillan fick sova med mormor & morfar så jag passade på & tog mig en rejäl sovmorgon
idag, ända till kl 11.30 ! Skönt var det =)
Det var inte igår som jag sov så länge kan jag säga.

Zelda fick smaka pure för första gången igår, potatis & majs blev det.
Tror hon tyckte det var gott men det är ju lite svårt att veta hur man ska
göra för att behålla det i munnen :P
Hon fick lite idag med & då gick det liite bättre, det tar sig iaf...

påtal om lillan så vaknade hon precis så nu är det dags för lite käk.



Kommentarer
Postat av: Lisa

tycker att det är dags för en uppdatering nu! hihi

2010-08-23 @ 15:17:29
URL: http://lilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0