- Olika saker -

Vi har anat att det var på "G" & förra torsdagen så hade Zelda's
första tand spruckigt upp.
Samma dag kom hon även på att man kan ju ställa  sig upp i "badtunnan"
När hon lärt sig det så ställde hon sig upp hela tiden !
Jag får panik att tiden går så fort men jag måste ju säga att jag älskar att det
händer nya överraskande saker hela tiden =)

I Lördags var vi bjudna på fest i Öjebyn, det var en trevlig kväll med trevligt sällskap.
Vi for däremot inte ut på krogen utan vi åkte hem & passade på att
få en god natts sömn + sovmorgon.
Det var väldigt skönt kan jag säga & jag sov så gott den natten dessutom !
Var även pigg & alert dagen efter för jag drack inte så mkt på festen.
Men det var en kul kväll, skönt att få komma ut ibland.

I Tisdags hade jag besök av Carro & hennes underbara lilla William.
Man fattar knappt att Zelda varit så liten & då är det ju inte så länge
sen egentligen !
Han var iaf hur söt som helst =)

Igår var jag på stan & shoppade nya vinterkläder till både mig & lillan.
Jag var mest ute efter en jacka som inte skulle vara lik mina gamla jackor
& den hittade jag på andra affären jag var in på.
Det är inte ofta det inträffar, oftast när man är ute efter nått hittar man det ju aldrig !
Men jag fastnade för den direkt =)

Idag har jag suttit & pysslat större delen av dagen så nu är alla saker jag skulle göra
klara, känns skönt.

Nu ska jag ta mig en dusch & sen ska vi nog bara ha en slö kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0