- Julklapp -

I Tisdag var vi på stan hela familjen tillsammans med Tommy's kusin & hans familj.
Det var kul att träffa dom för det var inte igår.
Det blev även att vi åt middag tillsammans på stan.

Vi kom däremot hem några tusen kronor fattigare.....
Jag & Tommy brukar aldrig ge varandra några julklappar utan vi brukar
antingen köpa något gemensamt eller göra något kul tillsammans.
Å nu i år så köpte vi ett nytt xbox360 + kinect (som dom gör så mkt reklam för)
Vi har pratat om det gode länge så nu slog vi till.

Kan säga att det var super kul att spela kinect adventures men vilket träningspass.
Man får verkligen röra på hela kroppen & man ser inte klok ut.
Men alla ser ju lika knäppa ut så det spelar ju ingen roll.
Man har kul när man spelar samt att man får skratta en hel del.
Det är då helt klart ett spel som både barn & vuxna kan ha roligt med !
Träningsvärk har jag då idag.

Tror däremot att jag ska investera & köpa till Zumba.
Tycker det ser så kul ut när dom gör reklam på typ tv shop.
Då får man ju träning samtidigt som man har kul =)

Idag har jag & lillan varit hos mamma & hjälpt till med lite grejjer.

Fy det var då kallt ute idag & jag var så frusen när vi kom hem så nu brinner elden för fullt.
Blir en lugn & skön kväll framför teven.



Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag har försökt förklara för mamma vad ett Xbox är,så förhoppningsvis hittar hon rätt och VILL köpa det åt mig ;) Vad pröjsade ni för erat,inklusive Kinect?Följer det med spel?Något annat?Dosor?Många frågor :p

2010-12-09 @ 20:22:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jannice

Måste komma förbi nån dag och prova erat kinect. :P

2010-12-09 @ 21:48:21
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Aha!!Visst att det kostar mkt pengar,men jag blev ändå glatt överraskad för jag trodde bara Xbox:et kostade 4000:- =)

Förstår att man får träning!Hoppas att jultomten är extra snäll med mig i år ;)



Tack för din kommentar.Hoppas mamma läser den =))

Kram

2010-12-10 @ 09:05:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej så nära man har varit att skicka fel (inga speciella sms,men ändå) och bara det ger en ångest =) Man ska nog ha stadiga fingrar! =)

2010-12-14 @ 20:14:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0