- Huvva så kallt -

Jag längtar så mkt efter lite värme så det går inte att beskriva.
Är så jävla less på denna kyla!

Igår tvättade jag upp alla barnkläder, sängkläder o.s.v.
Blev totalt 5 maskiner, känns skönt att ha gjort bort det.
Men man är inte van att vika så små kläder, det blir ju
ingenting kvar när dom är färdigvikta :o)

Idag blir det nog inte att göra så mkt då det är så kallt utan
det blir nog en till innedag, suck!

Nu önskar jag att man hade en braskamin så man kunnde göra
upp en mysig eld & bara mysa.
Men det får bli nästa vinter, vi har nämligen en braskamin som
är inhandlad nu i vinter men pappa ska installera den till
sommaren.
Ska bli så skönt, speciellt när det blir riktigt kallt ute & man inte
har sådär jätte varmt inne plus att det är så mysigt.

Nu ska jag äta nå frukost för jag håller på att svälta ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Men hallå :) Det närmar sig kan man väl säga :) Usch så spännande :) Vi måste ta och hooka upp någon dag så man får träffa er:) Kramar

2010-02-24 @ 19:20:43
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Jo man kan väl säga att man jobbar jämnt eller njaa :) typ i helgen och sen i veckan men ledig nästa helg :)

2010-02-25 @ 11:01:37
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Spännande spännande, ni har något helt underbart att se fram emot!



Okej, men vad härligt att ni trivs! Är din kille härifrån eller?



Jag pluggar till gymnasielärare i SV/ENG. Har drygt två år kvar och just nu känns det riktigt motigt men de är bara att köra på så det blir klart nån gång.. Vad jobbar du med? =)

2010-02-25 @ 22:54:05
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej =)



Jo jag pluggar i Luleå. Vi behöver dock inte upp särskilt ofta, max en gång i veckan så det är ju skönt!



Hehe, han är ett riktigt busfrö våran Hugo! =)



Har du fått må bra under graviditeten då? Vet ni vad det blir? =)

2010-02-26 @ 10:14:34
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy, det måste ha varit jättejobbigt att må illa så länge! Tur att det har vänt iaf =)



Vad roligt med en liten tjej, men jag förstår att man inte vågar ställa in sig på det helt och hållet ifall det nu skulle visa sig vara fel...jag var helt stensäker på att Hugo var en tjej (fast vi hade inte tagit reda på könet) och blev mäkta förvånad när det kom en kille istället! Men precis lika bra var det såklart =)



Jag har börjat plugga lite smått nu, skriver c-uppsats hemma. Men v.15 börjar jag om på riktigt med lektioner och så och när jag gör praktik v.17-19 ska Per vara pappaledig och sen hela sommaren ska han också vara hemma, då är det min tur att jobba :/ Har ni hunnit tänka nåt på hur ni ska lägga upp eran föräldraledighet eller det kanske känns för långt bort ännu? =)

2010-02-26 @ 20:17:38
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0