- Schema -

I Lördags var vi & hälsade på Andre, Jennie & lilla Selma.
Herregud så söt hon var, hon såg ut som en liten trollunge
med en massa hår. Riktigt mörk var hon också.
Kan säga att jag längtar massor tills våran bebis vill titta ut...
lite drygt 2 månader kvar nu.
Men nu känns det som att tiden har börjat gå väldigt sakta!
Men men det är bara att vänta, så småningom så är det ju dags.

Var in på försäkringskassan igår efter jobbet för att få svar på lite
frågor plus att jag behövde lite hjälp me nå papper.
Kan säga att dom verkade inte ha speciell bra koll dom heller, men
dom var då väldigt trevliga iaf.

Idag ska jag träffa chefen för att göra upp ett schema för Mars/April.
Jag kommer jobba 21.25%, inte mkt alls med andra ord.
Blir en dag i veckan ungefär.

Nu är det dags att få i sig lite frulle tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0