- Begravning -

Igår var det begravning för Tommy's farmor Linnea.
Det var en väldigt fin cermoni.
Jag är glad att jag hann lära känna henne & kan ha kvar
henne i minnet för hon var en väldigt fin & glad person.
Känns däremot tråkigt att hon inte kommer få träffa sitt
barnbarnsbarn, men det känns bra att hon iaf visste om
att vi väntade smått.
Hon kommer alltid leva kvar i våra minnen!

I helgen är det jobb som gäller, jobbar däremot dag denna
helg vilket känns skönt.
Tommy jobbar också dag så då kan man även hinna med
att hitta på nått.

Bebisen i magen verkar då växa så det knakar, (jag med för
den delen) sparkarna blir alltmer intensiva.
Det är inte vidare skönt när man får värsta kicken i revbenen!
Har även börjat vakna en hel del under nätterna nu, speciellt då
jag ska vända på mig, man är inte vidare smidig längre :P
Men jag är då glad att illamåendet gav med sig tillslut, trodde att
jag skulle få stå ut med det under hela graviditeten.
Ska till BM igen på Måndag, ska bli kul att se hur allt står till då.
Nu är det "bara" 89 dagar kvar till BF, tycker tiden har gått
så otroligt fort.
Jag hoppas att den fortsätter gå lika fort så vi snart har våran lilla
bebis hos oss, vi längtar så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0