- oväder -

Huvva vilket väder det börjar bli nu & alltid ska man jobba
så man måste he sig ut i det också!
Börjar inte förräns 11.45 så jag kanske har snöat in innan dess!

Besöket hos bm i måndags gick då bara bra, ska dit igen om
tre veckor & sen blir det varannan vecka.
Kommer inte göra annat än att springa där känns det som :P

Klockan 15.00 ska jag "smita" iväg från jobbet idag för att fara
iväg på föräldrautbildning.
Hoppas det ska bli intressant så man känner efteråt att man verkligen
fick ut något av det, men jag tror det.

Nu ska jag hoppa i nå kläder & göra mig iordning för dagen!
Håret är nog ingen ide att fixa för det lär ju ändå blåsa åt
alla håll & kanter!
 

Kommentarer
Postat av: jannice

haha :) Jag tror det är ett bröllop.

2010-01-27 @ 17:25:54
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0