- Skickat & klart -

Har jobbat tis-fre denna vecka & av nån anledning har jag
kännt mig så trött så datorn har inte enns existerat.
I Måndags var vi i alla fall på bio & såg Avatar, jag tyckte
den var riktigt bra.
Däremot fick jag grymt ont i huvudet efteråt men det var nog
för att filmen var i 3D skulle jag tro.
Men ska man väl se den så ska man se den i 3D för att få alla
effekter.

Nu har jag i alla fall gjort klart & skickat iväg ansökan för
havandeskapspenning.
Det var inte det lättaste tyckte jag men det blev då några
A4 sidor till slut.
Däremot tror jag inte det var värt mödan för jag kommer
förmodligen inte att få det beviljat.
Med tanke på mitt arbete tycker jag att jag borde få det men jag
vet flera som sökt som jobbar inom samma som inte fått det.
Så mina förhoppnigar är inte stora!
BM tyckte ju att jag skulle ge det ett försök & nu är det då gjort
i alla fall.

Idag är vi bortbjudna till några vänner på middag, ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag göra lite nytta innan jag ska göra mig iordning.
Har myst på hela morgonen så jag sitter fortfarande i pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0