- Snart ledig -

Det blev en powernap igår efter jobbet, var välbehövligt.
Sen väckte Tommy mig för då hade han gjort middag,
tack för det älskling ;)
På kvällen blev det en sväng förbi Linda,H med familj.
Lika trevligt som vanligt =)
Sen blev det även att hälsa på mamma & pappa en sväng.
Men det blev ändå en tidig kväll, redan runt 22 tiden la jag mig
i sängen & såg TV en stund.
Har då sovit lite mindre oroligt inatt & jag har inte hållt på att
trilla ur sängen :o)

Snart har man jobbat klart för denna helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej. Hahah. Jag tänkte inte ens på att du inte svarade på det. :) Förstår man vill juh vara 99,99% säker på att det kommer att gå bra innan man går ut med en sån nyhet. Ohh.. en tjej! Men du kan juh köpa lite unisex prylar. Jag kommer bli en sån där morsa som kommer klä min son i rosa och min dotter i blått. Tvärtom! :D Måste bryta alla dessa klädkoder för kön. :) Men så roligt ändå..! Förstår att ni är lyckliga. Jo, Joanna och Jens flyttar hit idag, så blir att lyfta lådor och möbler i mängder i eftermiddag. :) Det blir skoj! Har nog aldrig bott så här nära henne någonsin.. ja, förutom när vi bodde hemma då såklart. Allt bra annars? Du jobbar och sliter? :)

2010-01-25 @ 10:45:27
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0