- Update -

Det hann ju "bara" gå 2 veckor sen sist jag skrev...
Dagarna går så fort & det känns som att jag får ingenting
till att bli av, fast å andra sidan är ju inte datorn prio 1 heller.

Zelda växer då så det knakar, hon väger redan över 4 kilo!
Förut somnade hon inte förräns runt 23-00.00 men nu somnar
hon redan runt 21-21.30 & vaknar runt 03-05.00 för mat.
Sen sover vi vidare till 08-10.00 så ingen är nöjdare än jag =)
Det är väldigt skönt att få lite egentid på kvällarna bara jag &
Tommy, är man inte så trött så kan man ju faktiskt vara uppe ett tag.

I Onsdags hade vi andra träffen med föräldragruppen på BVC riktigt
trevligt faktiskt, kul att träffa andra med barn i samma ålder som bor
i närheten (eller ja, vissa bor ju i Rosvik & sjulsmark) men det är ju inte
så långt ändå.

Idag eller imorrn kommer Gabbi hit & hälsar på, hon är hemma i helgen så
det gäller att passa på.
Det ska bli trevligt också har hon ju aldrig träffat lillan än.
Det blev aldrig att vi sågs sist hon var hem för då for vi in på BB & vi hann
inte få komma hem därifrån medan hon var hemma.
Men nu äntligen får jag träffa henne så det lär ju bli en hel del surr.

Imorgon har vi bjudit hit våra föräldrar på middag så större delen av dagen
lär vi väl förbereda så det mesta är klart när dom kommer.
Lika bra att börja i god tid för man har ju märkt att när man har barn kan
en hel del komma emellan så i slutändan blir det bara att man får stressa.
Jag hatar att stressa så jag är glad om jag slipper =)

Nu blir det att mysa i soffan framför teven...

/Stolt Mamma Med En Underbar Familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0