- Gnäll -

Jag har helt enkelt varit för lat för att uppdatera bloggen.
Men å andra sidan så har det inte hänt så överdrivet mkt.

Igår var jag på stan & åt lunch med Elin & Sofia, det var länge
sen vi träffades så det var väldans trevligt.
Gick sen en kort kort sväng på stan & jag kan säga att det kommer
jag inte att göra nå mer innan förlossningen....
Trodde inte jag skulle ta mig till bilen sen för det gjorde så förbannat
ont att gå!
Pratade med sjukgymnasten i tisdags & tyvärr så går det inte att göra
nått åt ischias förutom att försöka avlasta & ligga på den friska sidan,
vilket jag redan gör.
Fördelen sa hon är att besvären brukar försvinna direkt efter förlossningen.
Så det är bara att härda ut med andra ord =)

Typiskt att man skulle gå & bli såhär ofärdig, jag hade ju en massa saker
jag skulle hinna med innan bebisen anländer.
Men jag får nog lyssna på min kropp & inse att mkt av det kommer jag inte
att orka göra...

Idag har jag inga speciella planer så man får väl se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0