- INTE nöjd -

Våra grannar har tagit en byggfirma till dom för att dom ska
stor renovera huset, byta tak osv.
Därför så har dom varit med en traktor för att inprincip skotta
bort all snö från deras tomt för att kunna sätta upp byggställningar
runt huset, vilket man förstår att dom måste göra för att kunna göra
sitt jobb.
Men tror ni vi blev lite paff när dom skottat över den mesta snön till
våran tomt....
Det hade ju inte varit hela världen om det inte vore för att vi planterade
en ny häck i sommras som nu har fått all jävla snö över sig.
Dessutom har vi ju en gode ny gräsmatta också. (2år)
Det är inget dike där heller så vi lär ju få en sjö sen när all denna snö
ska tina bort.
Jag blev inte glad så jag var över & pratade med en av byggarna &
förklarade läget så dom inte skulle hiva över ännu mer snö men tydligen
så hade dom som bor där berättat att vi hade en nyplanterad häck där så
dom visste redan om det.
Däremot så hade dom ju sagt det när det redan var för sent!
Men han sa att dom skulle stå för kostnaderna om det skulle ha blivit skadat.
Men det vet vi ju inte förrän till sommarn.
Fast jag hoppas ju självklart att det inte är det för man har ju lagt ner en
hel del jobb innan & jag känner inte för att göra om det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0